Toimitusehdot

Yleistä

Scanpoint Oy
Y-tunnus: 1016289-8
Osoite: Asentajankatu 2, 33840 TAMPERE

Myy tuotteita yrityksille EU-alueelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 1.1.2023 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja tarpeen mukaan, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen, kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa.

Tilaaminen ja sopimus

Scanpoint Oy myy tuotteita pääasiassa yrityksille. Voit tilata tuotteita kirjautumalla verkkokauppaamme, siirtämällä tuotteita ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään kirjautuneen palveluun, tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Maksaminen ja maksutavat

Yritysasiakkaille lähetetään lasku 14 päivän maksuajalla tuotteiden toimituksen jälkeen. Kuluttaja-asiakkaana voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Viivästyskorko on korkolain mukainen.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Alle 500 euron tilauksissa veloitamme lisäksi toimituskuluna 15 euroa (+ alv).

Toimitustapa

Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme EU-alueelle ovat tuotteesta, tilauksesta ja toimitustavasta riippuen yhdestä viikosta kuuteen viikkoon. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä.

Lähetyksen tarkistus, virhe- ja ongelmatilanteet sekä korvausvastuu

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 7 päivän kuluessa tilauksen saapumisesta Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Tämän jälkeen toimittaja ei ole velvollinen vastaamaan virheistä.

Toimittajalla on oikeus oikaista virheet joko korjaamalla tuote tai toimittamalla korvaava tuote. Toimittaja vastaa korjatun tuotteen tai korvaavan tuotteen toimittamisesta aiheutuvista kuluista.

Toimittajan vastuu tuotteiden virheistä tai muista tilauksiin tai toimituksiin liittyvistä seikoista ei voi ylittää tilauksen arvonlisäverotonta määrää. Toimittaja ei vastaa tilaajalle aiheutuneista välillisistä tai välittömästä tai muusta vahingoista.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Tilaajalla ei ole yleistä oikeutta perua tekemäänsä tilausta tai palauttaa tilaamiaan tuotteita muutoin kuin mitä edellä on sanottu virheellisten tuotteiden osalta.

Vakiomallisten, käyttämättömien varastotuotteiden osalta on vaihto-oikeus.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen virheellisen koon tms. vuoksi, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä palautuksen syy. Palautusten osalta toivomme, että olisitte ensin yhteydessä Asiakaspalveluumme.

Palautusosoitteemme:

Scanpoint Oy / asiakaspalautukset

Asentajankatu 2, 33840 TAMPERE

Postin palautuskoodimme on 616972.

Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:

info@scanpoint.fi
+358 3 2650011

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).


Powered by Powered by